dinsdag 23 mei 2017

Content!

Ik ben al een tijdje aan het bedenken welke niche ik zou kunnen gaan inzetten voor mijn Business-coaching. Hier zijn heel mooie methodes voor om dit te ontdekken. Onderzoeken aan welke kernwaarden jij waarde hecht maar ook welke emotie daar dan voor jou bij hoort. Wat vind ik nu belangrijk en waar ben ik expert in?

Ik ben tot de conclusie gekomen dat een goede content voor mij persoonlijk van belang is. Wat versta ik onder content? Een goede inhoud maar ook inhoud die iemand aanspreekt en waar je als onderneming achter staat. Communicatie is gewoon heel belangrijk. De taal moet helder en aansprekend zijn. Je taal moet enthousiast zijn en energie overbrengen. Hierdoor spreek je je klanten aan. Je schept vertrouwen en je klanten krijgen een band met je. Als je content niet klopt dan kun je als ondernemer eigenlijk ook niet blij (oftewel content) zijn:-) Content is niet alleen inhoud maar alles wat daarmee samenhangt. Dit is ook je huisstijl, je manier waarop je naar buiten treedt als ondernemer, je persoonlijke stijl, je gezicht :-)

Voor mij is dit een belangrijke ontdekking en hier kan ik nu mee verder in mijn ontdekkingsreis. Nu ik weet waar ik me op wil gaan richten kan ik ook verder op zoek gaan naar de doelgroep. Bij een goede coaching in combinatie met een specifiek marktsegment kan ik me als expert beter profileren. Dan heb ik mijn focus op scherp!

! CONTENT ONDERNEMEN !
Even creatief met de woorden Content, Communicatie en Coaching.

  • Content met je Content door goede Coaching;
  • Communicatie & Content = Content Ondernemen; 
  • Coaching & Communicatie is de combinatie voor Succes;
  • Profileer je met je eigen onderneming door Contente Coaching & Communicatie;
  • Content Coaching draagt bij aan uw Onderneming;
  • floUWers Communicatie & Coaching draagt bij aan een Contente Onderneming.